vet inte vd..

Vet inte vad jag ska säga, mer än att det är såååå irriterande då folk inte tror på en då man talat sanning.
Och fortsätter dem att inte tro påmig så blir det nog tvunget att ta upp det här..
Speciellt då "folk" är släkt...
Fast om då den släktingen som räknar bort en bara för att man flyttar ifrån sin pappa, är det då rätt??

Jag har inte räknat bort någon ur släkten, för släkten har man och så är det bara.
och om jag då helre vill bo hos min mamma pga olika skäl så är väll inte det fel?
Jag har pratat med soc, min kontaktperson har också pratat med soc efter att ha hört saker inte bara utav mig även utav andra så är det väll inte fel om soc nu sagt att jag kan flytta??

jag vet inte vad ni säger men det låter säkert väldigt komplicerat menmen det kommer nog mer på bloggen då det lugnat ner sig och allt är okej att prata om utan att man får skit av någon för att det är en lögn...


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

då det händer för 3 gången kan man ju börja fundera, och om man minns rätt så hände det ju ett par gånger från din mamma med....



det härt kanske du minns....



handlar om - 29/06 - 08

Mån 30 jun 2008 22:41 (Uppdaterad Mån 30 jun 2008 22:48)Övrigt, 27 läsare totalt



Det finns dom där ute som tror att dom är bättre än oss andra! Det syns på dom... Först skryter du bara och tror att du är bäst i hela världen. Sen börjar du trycka ner folk så långt att dom inte orkar med dig något mera. Sen börjar du med psykisk misshandel och mobbning. Senblir det mer och mer fysiskt. Sen tappar du tillslut helt kontrollen, då du gått så långt så att det blir blåmärken och fysisk misshandel så har det gått för långt! då har du helt enkelt glömt bort var gränsen var! du har totalt glömt bort det! Du bara skryter och ljuger, det är det enda du till slut har kvar det är dina egna lögner som du själv går på, det är då du inte har något att leva för längre.



Det finns minst en i allas närhet som beter sig på detta sätt då du upptäcker vem det är så bör du hålla dig undan innan det har gått för långt!!



2010-01-27 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0