SVAR PÅ TAL:



SVAR:
Jag har inte flyttat ifrån mamma min ett par gånger, det har hänt en gång.
Jag är 18 år och har mognat, du är vad 36 eller 69 beroende på vem som nu skriver, har du mognat??
En fråga du kanske borde ställa dig själv, jag bor inte kvar hos pappa och ändå är ni in och bevakar vad jag skriver och vad jag gör hela tiden, jag har inte ljugit någonting i det hela som hänt nu.
Jag har inte pressat josefin och carolin i det här heller, dem har valt helt själva.
oscar skrev kommentaren till pappa själv det finns vittnen i klassrummet som såg det..
Att du pappa går och ljuger till josefin som pratar med mig hela tiden nu det är väll onödigt, du säger jag tog bort dig från facebook, men i verkligen heten som inte verkar kunna koppla till så var det du som tog bort mig och blockade både mig och oscar, men nu verkar du ju ha blockat upp mig.
Sen att du ljuger till farmor om att du inte druckit något i måndags, vet du ens själv att du ljuger??
Jag har inte skrivit vad som helst i boken som jag har när du dricker, det står antal och sanning endast sanning i den boken, josefin har varit med och hjälpt till att komma ihåg hur mycket du druckit, Oscar har också varit med.


Sanningen kommer att skrivas ut på bloggen, ta och visa er lite mogna som ni är. ni är vuxna människor...

Sanningen kommer alltid fram i slutändan!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kimmi du har ju farit mellan när du blir förb på morsan eller farsan det vet väl alla hur många kompisar har du sabbat skärp dej du är som en fjortis tala om mogen!!!! skit

2010-01-28 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0