SVAR PÅ TAL:



Svar: bombfilmerna är något som vi gjorde dagen innan nyår.
Vi tog en massa finska smällare bröt av dem och tog krutet sen
mixtrade vi ihop tre bomber utav det.
Dem blev olika stora första minst, andra större och sista störst.
Och då vi sprängde det här så filmade jag, och så fort jag har
möjlighet och tid så ska jag lägga ut någon av bombfilmera här på bloggen.



Svar: Jag kan med nog bra självförtroende säga att jag behöver
verkligen inte banta jag är smal och nöjd med min vikt.
Jag har själv sagt att jag är rädd för att bli tjock, men det lär ju inte hända på ett bra tag.
Så att jag måste banta det var nog bland det dummaste jag hört!!



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carro

din nya header vart jättesnygg!

2010-01-05 @ 11:37:53
URL: http://carroperssoon.blogg.se/
Postat av: josse

men tönt som it vågar säga vem du är! Banta, vad i hela? Ja skicka hon till ett behandlingshem då right away, om du it visste det ska it underviktiga BANTA!

2010-01-05 @ 11:50:33
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/
Postat av: håller med fetto..

håller nästan med om att du behöver banta, din mage brukar stå ut på visa bilder!

2010-01-05 @ 13:05:45
Postat av: Anonym

vaddå fetto pch håller med fetto? inta fan är kimberly fet!!!!

2010-01-05 @ 13:14:20
Postat av: issa

Herregud vadå banta?! Jag hatar verkligen vissa människor. Du är ju jättesmal. Hur jävla smal vill människor att man ska vara? Du är hur fin som helst. Jag vet at du inte tog åt dej av det där och det ska du verkligen inte göra heller. Det finns gott om idioter här i världen

2010-01-06 @ 13:22:03
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0