SKA GE GRATISMAKEUP ETT FÖRSÖK!


Nu ska jag väll försöka med gratismakeup, min lillasyster är medlem där och det var då jag blev medlem, för hon var så glad en dag då hon kom hem också hade hon fått ett brev och i brevet så var det presentkort på kicks.
det är så jag är säker på att dem är ärliga på sidan, många andra sidor luras ju bara och hur kul är det då?
Nej inte kul alls, men så bra att gratismakeup fungerar då.

det är en fin sida och jag såg att en ny sak sen jag var inne sist på klicka in dig på en sida var att dem hade länkat till två bloggar, vilket jag tyckte var väldigt roligt.
Jag som gillar att blogga och läser gärna andras bloggar också.

Nu finns det ju dessutom en ny sak med pollpotten, då man loggar in också läggs poängen i en poängpott och du måste delta i vad var det 3 erbjudanden för att få halva dina poäng, och du måste deta i 5 för att få hela dina poäng.

Ja jag ska fortsätta att försöka med gratismakeup också får vi se hur det går för mig. :)
Tycker då att det är roligt iallafall.
Påhittig sida, med många bra erbjudanden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0