ska gå och sova!

Ska gå och sova nu men hittade min kamera kabel så tänkte lägga in lite bilder, tyvärr inget från skidsm eftersom jag inte hade kameran då jag var där.. :(

men här är lite bilder iaf!


det här använder jag för mjukare hud, plus att det tar bort gammal hud, Jag fick det av min lillasyster i julklapp. NÅGON MER SOM ANVÄNDER DET?


Jag idag innan jag for på skidsm. :)


Lillstrumpisen hos mammsingen. :) Ellie


Suddig bild men skitsamma, så här ser det ganska så ofta ut i mitt rum, hade jag ahft ett större rum hade det varit enklare att hålla det städat och då kanske jag hade kunnat ha en hylla att ha alla skor på men nu är det bara skor över golvet hela tiden....*suck*

NU SKA JAG SOVA!!


GOD NATT!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =)

vill du följa våran blogg via bloglovin o så följer vi dig ?

/ Emmy&Emelie

2010-01-21 @ 12:45:41
URL: http://rumpnissorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag änvänder det, det funkar faktist bra!

2010-01-21 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0