sitter i..

Sitter i mediahuset.. IGEN!
Pappa råkade ringa på min mobil två gånger i fickan imorse.
Förtsa gången så funderade jag bara på vad han ville, så jag svarade men det prasslade bara så jag la på.
Sen ringde det igen då svarade jag också prasslade det också ropade jag men han svarade inte så jag la på igen. :P HAHA
Nu ska måste jag skriva om mitt skrivjobb "om en fotograf", för den försvann förra veckan för att skolan har då f*n ingen koll på elevernas grejer, det var tjorv på datorerna så jag sparade det på datorn och nu är det borta.
Blir inte glad, för läraren han ju inte ens se det jag hade hunnit skriva då...


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, avskyr när arbeten försvinner och sådär. och man känner ju själv att det låter som en riktigt dålig ursäkt att skylla på datorerna även fast så faktiskt var fallet o:

2010-01-25 @ 16:58:44
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0