Nu snart så..

Nu ska jag och oscar snart gå i duschen sen ska vi sova i mitt nya rum. :D
Har inte sovit i det något eftersom att väggarna blev klara idag eler igår, har sovit hos mormor igårnatt till idag.
och natten före det hos Oscar för då hade ju vi lite roligt. :P
Sen imorgon så äre skola igen :(

Imorgon så ska jag fara och hämta grejer hos pappa...
Sen på tisdag så ska jag och madelen nog fara till mormor och morfar en sväng. :)
Sen onsdag så är det teorilektion igen. :D
Sen på torsdag så ska jag på strömgården...
Kissemissen hoppar nu omkring i mitt rum.
Imorgon då jag hämtat mina skor så ska ni få se min skohylla som jag har, tyvärr så har bara skohyllan 20 platser och jag har fler skor än det , så det får nog stå typ mer än ett par skor i varje hyllplats.

jaja godnatt för nu ska jag gå och duscha. :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0