Nu ska jag!

Nu ska jag snart gå och sova, man blir ju lite trött av att vara ute hela dagen. :P
Sen efter att jag hade farit från vallsskidsm så fick jag inte kliva av bussen för busschauffören för hon skulle ju vidare och köra typ en annan runda så hon hade inte tid att stanna så jag fick lov att hänga i stan i väntan på att Dessire skulle komma in till stan.

På stan iallafall så träffade jag Niklas, Andreas, Peter, Amanda och matilda. :)
Gick med Niklas amanda och andreas ett tag vi gick på cubus och lite sånt. :p
Vi åt på challenge jag åt kyckling vinge med potatisgratäng och bearnease sås, det var ganska så gott.

Här är lite bilder ifrån idag vid VIP tältet. :D

UtanförVIPtältet:


SMkakor:


Eld:


Oscar och BJörn:


Inne i VIPtältet:


Annsofi min lärare:


Stefan och oscar då dem spelar kort efter valls:


Det var alla bilder jag hade nu, ska ju dit iorgon också så det blir dålig uppdatering imorgon också. :P

godnatt sov gott alla sötnosar. (och fulisar också :P) *skämt*
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0