Nu ska!

Nu ska jag och josefin snart gå ut i garaget.
det finns något som händer hela veckan framöver.

Måndag: Niklas fyller år.
Tisdag: körlektion och till mamma och övningsköra, prov i samhälls. (BLÄÄÄÄ)
Onsdag: utvecklingssamtal och teorilektion, Kevin sandberg fyller år.
Torsdag: Hämta tårta hos jean, som är en ängel och gör en smörgåstårta. :D tack jean. <3 Ett program på tv som jag måste se, men minns inte vad det hette.
Fredag:  JAG FYLLER 18!!! :)
Lördag: Ska till mormor och vara hundvakt med oscar sen sova över där.
Söndag: vara hos mamma och fira mig! :D

Så ser min kommande vecka ut lite stressig kanske.
Menmen hoppas att den blir lyckad i slutändan.
Nu sitter då jag i typ skitkläder och mår gott, men det är lite varmt i datarummet som pappa har sin dator i, men skit samma ska ändå ut och få lite "frisk luft" nu. :)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0