NU BÖRJAR DET NÄRMA SIG!

Nu börjar det närma sig kvällen och kanske dags att sova om ett litet tag. :P
har duschat och sett på paradise hotel.
Alltså nog tror jag dock att jag skulle kunna vara på något sånt där eller som big brother tex vara där utan att ha sex med någon och all annan skit.
jag fattar inte vad som är så svårt med det...?

Jaja iallafall. kanske kommer ett till inlägg innan sängdags..

Sjuttsingen också... täckbyxor.
jaja det kan jag nog hitta imorgon kom ju på nu att ajg skulle ha det också, men har ju tid på mig att hitta imorgon. :P
Där vi är kommer också att vara på tv, efter som att det är skidsm. :)
men inte imorgon för imorgon är invigningskväll som jag ska vara på. :)

Pusspuss


Gå med i Facebook-gruppen och bjud in alla dina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0