NU ÄR JAG HEMMA!

Nu är jag hemma från skidsm. Har Haft trevligt idag, men kallt. Imorgon måste jag ta dubbla sockar!
Ska vara i vip tältet imorgon och på fredag också. :P
Imorgon ska jga också på middag med dessire så hon ska hämta upp mig på valls när hon slutat jobba och allt. :)
Jag har ätit wokidag där borta.
Sen har vi tittat på avslutningen med en masa skotrar som körde och skidåkare som åkte med faklor i händerna också skrev dem hundra av faklor. :P
Tog lite kort men hade inte med mig kameran så kunde inte ta nå bra kort det blev mobilkort så det är suddiga och fula bilder men det är det enda som erbjuds tyvärr. :(
menmen så får det bli lägger in dem på fredag om jag kommer ihåg det. :P
ni får påminna mig om ni vill se nå bilder.

Sen då jag åkte i bussen hem så sa busschauffören att jag skulle hälsa till pappa och då fick jag veta att det var pappas kompis pappa. :)
Connys pappa alltså, så det var lite roligt att träffa han. :P

Nu ska jag gå i duschen, luktar så mycket eldrök.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0