KÄNSLIGT!! TITTA INTE OM DU ÄR KÄNSLIG!

KÄNSLIGT! Då jag säger att det är känsligt så menar jag känslig för tex blod misshandel..

jag satt och kollade igenom gamla mail då jag hittade att det här fick jag för kanske 1-2 år sen.
men ni som tycker det är rätt att använda pälsar som är äkta och ni inte vet vars dem är ifrån.
min päls som jag fick av pappa kommer jag inte att använda ute någonstans, och jag vet vars den är ifrån och jag vet vilket djur det är och allt.
OCH det är absolut inget sånt hära djur.
MEN JAG ÄR SERIÖS, TITTA ABSOLUT INTE OM DU ÄR KÄNSLIG, JAG BÖRJAR MÅ ILLA NÄR JAG SER DET!


hejdå!
Pledge to go fur-free at PETA.org.

Kommentarer
Postat av: michelle

usch och fy! kan jag få länken till videon?

2010-01-14 @ 11:28:26
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är fruktansvärt!

Jag hade ett inlägg om detta för ett par månader sedan men det känns inte som om folk bryr sig!

Hemskt

2010-01-14 @ 12:18:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0