INTE KUL!

Man somnar klockan halv fem på natten, sen är dte en telefonjä**l som ringer på morgonen.
Sen kommer carro in en gång och försöker väcka mig, jag talade bara om för henne att vara tyst för jag hade sovit lite..
och hon är ju inte särskilt försiktig då hon kliver över mina ben och hoppar ner på golvet från sängen, sedan går hon ner och skvallrar för pappa att jag hade varit upp för att svara i telefonen.
oooh.. Men då pappa tycker att nu har vi ju sagt till flera gånger, då kan jag ju skicka carro att kasta vatten på kimberly i hennes säng...
Självklart så gjorde ju carolin det gud vad roligt att förstöra hela kimberlys morgon.
Hon prickade inte bara sängen.. nej.
golvet, väggen, mobilen, dvddosan, mobilladdarenskontakt.
allt! plus min garderob.
nu ska jag g och vara sur i min ensamhet över att pappa även inatt när han skulle äta så har han lämnat allt framme!!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man missa en säng och träffa allt annat förutom en SÄNG??:S

2010-01-10 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0