HEJIGEN!

Hejhej igen,
sitter och lyssnar på lite musik och sitter på datorn vet inte riktigt vad mer jag ska göra ikväll, ringde Niklas men han var på väg till sin brud så han kommer nog knappast förbi här iallafall. :(
Det blir bara jajg Oscar och pappa, ioförsig så får vi väll mysa med tv eller film ikväll, dem ser på spindelmannen 2 nu, tycker inte det var så intresant var inte sugen på dne filmen så jag gick till datorn. :P
Kanske ska gå dit snart och byta film. tihi busigt.

Har faktist nästan inget smink på mig idag. :D
Brukar oftast sitta och gömma ansiktet med handen eller något ifall att jag inte har smink på mig, men har bara foundation och puder plus lite rouge. :P

aja PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Annster

Jag tyckte den var skitbra :) Är inget proffs på genren, men jag tror det är en thriller :)

2010-01-17 @ 20:51:24
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0