Hejhopp!

hejhej nu har vi vart ute med hundarna och dem lyssnar ju inte, ovanligt. :@ aarg.

Iallafall sitter och tittar lite på existenz.se och det är helt sjukt hur vissa kommenterar bilder.. HAHA man garvar bara när man läser det.
Iallafall så vet jag ju själv att jag är mycket snyggare än alla fjortis tjejer som lägger ut naken bilder för att folk ska tykca om dem, orka lägga ut bilder då man inte har på sig någon bh eller någon tröja om man ända ska hålla för brösten...? whats the point, flasha hela allt om ni nu ska flasha. :P HAAHA

Iallafall tillbaka till lite viktigare saker, typ jag! :D
Jag och oscar ska nog se t och mysa på och sen ska vi duscha för iorgon så ska vi som sagt vara på valls skidsm och vi börjar inte förrens klockan tre imogron, så det blir nog inget bloggande efter typ halv tre imogron tyvärr ni får bara sakna mig..

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0