hejhej

Hejhej nu är jag hemma.

har haft en körlektion idag med Maggan, störtskön körlärare. :)
Jag har också haft en teorilektion efter som att imorgon då min riktiga teorilektion är så är jag på skidsm på vallsberget i VIP tältet. :P
bara för att jag är kunglig.
Sitter just nu med lillkissan i knät och en oscar bredvid mig, han försöker få neo att sitta:P

Inatt då jag skulle sova så hada jag två stora hundar i sängen + en katt.
Selma tog upp över halva sängen på långsidan, medans neo låg och tog upp plats där jag skulle ha fötterna och Smilla låg som vanligt och tog upp en hel kuddes plats. :P

Nu ska vi gå ut och gå med vovvarna för dem har nyss ätit. :P

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0