HEJHEJ!

hejhej är hemma nu... Hos pappa.
Har haft teorilektion odag istället, och kommer ha det fyra veckor framåt, imorgon så ska jag på första körlektionen. :P
Sitter nu och ska köra ihop en bra skiva om jag kan, och janina om du läser det här så kan jag inte göra en skiva med danslåtarna för jag har inte dem låtarna. och Jag minns inte riktigt vilka det var bara så här. :(

Nu är Carro i duschen för vi har varit till Jalle en sväng för vi skulle ta kort med hennes häst men då tog batteriet i kameran slut, det tar alltid slut då jags ka använda den till något vikigt. men Vi ska göra det någon annan dag typ på måndag eller något. :D
Efter carro duschat så måste jag också göra det. :p

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0