hejhej.

hejhej,
dålig uppdatering igår eftersom att jga körde ju till luleå genom sjulsmark och allt det dära.
Sen åt vi en barnbox i luleå också bar det av hemåt. :P
Då vi kom hem till mamma så åt vi tacos. :) mmm jätte gott.
Sen körde jag till chrille också var jag och Oscar hos han ett tag.
SEn drog vi hem till Oscar såg på filmen "jag vet vad du gjorde förra sommaren", det var jäk*igt länge sen man såg den.. :)
Sen for chrille hem och jag och Oscar gick och la oss.
Det var en mysig dag med tripp till luleå och vara med chrille satte ju pricken över iet. :) tihi

Idag när jag kom hem så har jag fixat lite vid garagedörren, sen har vi ätit chockladmousse med glass och fruktcoctail. Gottgott.

jaja nu ska jag nog vara trevlig här hemma. :)
Far till mamma imorgon också. :P

nu är det bara 5 dagar kvar.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0