Du gör det inte lättare!

Du gör det inte lättare genom att säga upp all kontakt överhuvudtaget, jag blir verkligen besviken.
Men tillslut så hoppas jag att du förstår och kan bete dig som en vuxen som du faktist är.


Iallafall till annat, nu är jag hos Oscar och har kommit från tre möten direkt efter varandra.
Först strömgården klockan 15.00, sen utvecklingssamtal klockan 16.00 sen teorilektion 16.30.
Sen åkte jag med en buss 17.30 och är nu hos Oscar mamma och Patrik kommer och hämtar mig när dem far ifrån sin pröv på karate. :P dem skulle pröva om dem tycker att det är kul.

Och på fredag då smäller det då blir jag 18 då ska jag dricka. :D det kanske blir lite roligare bilder då, vem vet. :P HAHA skojjar bara lite.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju kanon att du har planerat för att "dricka" tror vi alla sett det, undRAr varför det blev problem med din pappa?????

2010-01-27 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0