Drömde om Kissie!

jag hade en konstig dröm om Kissie inatt!


först så for jag, Josefin, Oscar och pappa också var det någon mer hem till kissie, hon bodde i en lägenhet.
Men det var väldigt difust hur lägenheten såg ut.
Men vi var iallafall där också blev vi bjudna på mat av hennes mamma, men vi var hemma hos hennes pappa.
och det fanns två maträtter men vi fick serverat an på tallrik, jag åt bara den som var på tallriken och det var hur mycket potatis som helst. (jag vet sjukt).
och jag skulle typ banta, även om jag inte behöver det..
men sen efter vi hade ätit så satt vi typ och pratade en massa med Kissie.
Vi var inte kompis med hon eller något men ändå var vi hemma hos henne,
pappa satt också och pratade med någon men jag vet inte riktigt med vem..
men sen så bastade vi, och jag hittade ingen handduk, men då kastade kissie en bikini topp på mig som jag kunde ha på mig.

Sen var min Dennis (lillebror min) där.
Och han satt bredvid  Kissie och då typ smsade dem , men då råkade Kissie skicka ett sms till mig, och där stod den en massa konstiga saker, tänker inte ens skriva ut vad.
Men då sa dennis att hon hade råkat skicka till mig, av någon anledning så verkade det som att hon raggade på dennis.
Så jag sa till dennis ; hur känns det att du snart fyller 15 då..
Kissie blev helt förskräckt över att han var så liten för alla tror att han är äldre.
(allt hoppade i drömen)
Sen satt vi i kissies säng som var typ innan för ett skynke en bit ifrån hallen och då satt vi och pratade och mitt i allt så säger Kissie att jag hade ju inte ens långa naglar, men då förklarade jag att jag har haft tippar men de satt konstigt på mig så jag tog lös dem.

men sen började jag fundera på hur vi hade tagit oss dit till stockholm..
Då frågade jag min syrra och det var någon som svarade buss, men det var inte rätt sen sa josefin något konstigt typ kuill,
Men jag fattade inte vad det var.
men tydligen så hade iv tagit oss dit i en kuill...
Så när vi skulle fara så var vi helt plötsligt hemma och jag hade kissies nummer.
och kollade upp det och då bodde hon i hortlax..

Sen drömde jag inget mer om hon.
Jag vet inte varför jag drömde om henne men det är väll för att jag läst hennes blogg lite grand.. :P
det var iallafaöl en lite sjuk dröm, och alla detaljer är inte med nu..

jaja ska äta nu

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: josse

läs bloggen!

2010-01-04 @ 17:43:45
URL: http://carroperssoon.blogg.se/
Postat av: angelica

Okej, Kissie trodde du att du kunde bli vän med henne!!!?

2010-01-04 @ 18:01:49
Postat av: bläää

Lol Kissie suger!!!

2010-01-04 @ 23:48:50
Postat av: Anonym

Kissie HAHAHA

2010-01-05 @ 12:52:59
Postat av: Anonym

kissie och du? HAHAHA

2010-01-05 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0