bloggen ska byta namn,

Jag har bestämt mig nu och bloggen ska byta nman, jag vet inte när det blir, men snart.
Jag kommer att ha dålig uppdatering nu några dagar, men jag skriver garanterat på torsdag och fredag iallafall något inlägg.
Det är ju inte säkert att det blir dålig uppdatering, men vi fr se.

Har flyttat till min mamma idag, så ska hämta kläder och sånt hos pappa någon dag senare, men kanske inte nu i veckan, då jag är och hämtar grejer så ska jag också lämna tillbaka nyckeln.
jag far då inte och hämtar grejer då han inte är hemma iallafall, utan jag gör det då han är hemma.

Kan förklara mer senare.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina grejer kommer finnas i garaget i säckar, hoppas du är nöjd med att du fick som du hade sagt till josse att till din 18 årsdag skulle du flytta till din mamma, det var tvära kast från det du sa igår i bilen......

2010-01-26 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0