ÄR NU!

Är nu hemma hos Oscar, vi ska städa lite för på söndag så kommer släkten och grattar mig, inklusiva kanske anneke och josse och carro :)
Det blir kul om dem också kommer hit.
men iallafall så ska jag och Oscar hem till han idag.
Imorgon så ska vi vara med chrille och bara ha trevligt.

Jag tycker det är jätte tråkigt att det ska bli på det här sättet, och till kommeentaren där det säga att jag visst har flyttat flera gåger från min mamma.
ge upp jag vet hur jag har flyttat och det är en gång jag flyttat ifrån min mamma och då bodde jag hos min farmor och farfar, men mer än så har jag inte flyttat.
Deremot så har jag bott varranan vecka förut JA, men inte flyttat helt ifrån mamma mer än en gång med egen vilja.
Andra gången jag fick lov att flytta så blev jag tvingad... Jag hade inget annat val, och att det blev hos pappa jag skulle bå det valde jag aldrig själv!

Men om du som nu är anonym och skriver det tänker att stå fast vid att du vet mer än mig om mitt liv så hör av dig så kan vi sätta oss ner och prata, om det är något annat som jag själv inte vet som du vet bättre än mig om mig, så kan vi som sagt sätta oss ner också kan du få veta hur det ligger till.

Ring då ist för att låtsas attt du kan hålla dig anonym ipnummer lämnas ut då man kommenterar det vet du va??

Hejdå hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0