ursäkta mig?

ursäkta "steffe" vad är det du menar med "är du 18 år och stavar så?" vad är det som är så mycket felstavat?
Och jag har modererat på bloggen för, vissa gånger så kommenterar jag saker för att komma ihåg det och då vill jag inte att det syns, tex om jag är borta och ska ha en sak då jag är hemma så kan jag använda det.
Trwvligt att du kom in och var så otroligt trevlig också!! :D


Iallafall så har jag nyss vaknat och duschat klätt på mig och nu ska jag gå och kanske äta någon frukost. :)
Fick ett samtal av *** imorse också, (*** står inte för far) och det samtalet var väll inte så trevligt. :P
Men jag och syrran har iallafall pratat och hon sa lite saker..

Nu ska jag gå och äta. :)

PUSSPUSS LOVE ME!

FÖRE:                                                                        

EFTER:


VILKEN HÅRFÄRG PASSAR JAG BÄST I ???

Kommentarer
Postat av: carolina

Den mörkare! Helt klart :-)

Fin du blev i håret förresten och fin blogg!

2010-02-17 @ 16:04:10
URL: http://karolinahartman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0