SVAR PÅ TAL:


Jag har bråkat med folk irl, men att bråka över internet eller irl det är inget man behöver vara stolt över, eller??
nej jag ringer ingen då jag är själv, för skulle jag ringa om någon är sur på mig då jag är själv så skulle antagligen den som jag bråkar med säga att jag bara ljuger och att det var inte så jag sa då jag pratade med "den jag bråkar med". därför har jag med mig folk som en säkerthet för att inte kunna ljuga.
Jag var inte arg på Tina över det här med hon crille och Jossan jag var arg över det som hon skrev om artikeln i PT, visst det kanske var dumt att vara med i tidningen men det var ett val som vi gjorde efter tjat.. men och??
Måste alla dra da** för det..
ja jag har haft jävligt mörk röst alla gick och kallade mig basen, skit roligt att du nämner det faktist, du säger att jag inte vågar bråka irl men du sitter och kommenterar anonymt på min blogg (internet) och är så tuff så du kan ju sitta och säga Bas till mig.
Nej då jag får anonyma kommentarer så har jag inte förutsett att det varit Tina, eftersom attdet är inte Tina som jag bråkat mest med just nu, så nej jag trodde inte att du var Tina nu heller.
men fegt att dig att sitta och säga att jag inte vågar bråka Irl då du själv sitter och skriver anonymt på internet. TUFFT HURREDU!!!



Kommentarer
Postat av: mmmmm

jajamen, för ifall jag kommenterar anonymt så behöver det inte bli nåmer av saken än en kommentar och ett svar på din blogg, det var allt för mig. tack och hej! ;-)

2010-02-17 @ 16:56:36
URL: http://dinmammaaaaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0