sitter i..

Sitter i mediahuset och har tråkigt.
Visst rä det kul med en massa nya läsare, men varför ska alla vara blogghatare??
Det är ju en fråga man kan ställa sig, dem som sätter sig och läser bloggar dem är ju typ folk som sitter för sig själva och säger : åhh, hata bloggar jag skulle aldrig kunan skriva om mitt liv!!
Ah och jag har ett svar till alla dem, ni vågar bara inte erkänna att erat liv suger..
En blogg är ju Ungefär som en "dagbok" fast då kan man välja om folk ska få läsa eller om man vill ha den själv, det är iallafall så jag ser det.
Men jag menar hallå, skärp er ni som läser men hatar bloggar!!

Sen angående en kommentar där det står om min "bas stämma".
Sen i 6-7 upp till faktist 1 gymnasiet så har folk kallat mig för "basen" dem tyckte det var jätte roligt att jag blev arg ledsen grinade på skolan och mådde skit för att jag hade så "mörk" röst som dem sa, ursäkten av dem som jag frågade varför dem kallade mig "basen" så var det att jag hade ju så mörk röst.
men är det verkligen en anledning att gå och hålla på så någon mår dåligt?
Sen att någon nära säger till en: men det är ju ditt eget fel att dem håller på!
är det att hjälpa?
jag gjorde en "rap" grej sak då jag var typ 12 13 år också visade jag den för dem kompisarna som jag var med då, sen har den spridits och folk nu för ett år sen tyckte det var jätte roligt att lägga ut den på yo***** och typ skriva skit, sen kommentarer som kom till den videon var ju inte så j***a roliga heller, här är några kommentarer som finns där:

"Ginnypotter123"
I know.
I guess whoever sang this wants to make me aither commit suicide or just die while listening. It'a all:
A duva duva duva ala duva duva.
Sounds like some Alien trying to make me commit suicide half-way through watching this. No, I'll prob just die by hearing it.


"skalmanking"
Du är MYsig!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Du är den läskigaste person som finns DÖÖÖ!!


"Lodazzz"
;P jag tror fan hampus sjunger bättre... och då är det RIKTIGT RIKTIGT illa. Snälla ta bort detta klipp, bara av att höra på det blir man ju förhelvete tondöv och man vill bara slita av sig öronen för att sluta plågas av denna hemska röst...

"snatch941"
äsch, håll dina spydigheter till empati känslor för dig själv :D, vi "normala" behöver ha något att ha skoj över. Så gå och skjut dig själv och filma det med så har vi ännu mera att glädja oss över :D


Det där är några kommentarer visst är dem roliga att läsa...
Så nu vet ni det, det är jag som är "basen"

Jäv***t roligt att någon tar upp det namnet igen, någon som kanske inte mognat, syftar på kommentaren.

PUSSPUSS love me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0