Nu ska jag..

Nu ska jag gå och lägga mig, orkar inte vara vaken mer, vi får se hur det blir med skolan imorgon, men tror då att jag ska dit vi skulle nog ha ganska många gäster i restaurangen.

förresten du "rebba" du som sa att man ska ju inte bråka med andra bloggar, men varför sitter du då nu och kommenterar på mig blogg som du gör, och säger att jag "hänger" ut min mamma eller pappa.
Jaa jag har svarat på min pappas kommentarer men jag har inte hängt ut min mamma på något sätt..
Men om du nu så gärna vill lägga dig i mitt liv så kom då fram till mig istället eller ring, du kan ju komma fram på skolan om du nu går på backa så kan vi prata face to face istället för det är då så mycket bättre än att du ska sitta och lägga dig i vad jag gör över internet, det är ju då likadant nästan som att sitta och bråka bloggar emmelan...

Så vi syns på skolan!!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0