Nu sitter jag..

Nu sitter jag och försöker få reda på hur man skaffar sig en internetbank och hur man gör på tradera om man vinner en auktion.. Men blir bara dissad, det är ingen som vill hjälpa mig.. :( och jag har sett ett par skor där som jag vill ha,. ;( NJBDSNR-ÖL3QWL4ER348OWEISTUFJ,.HUGUIOÖJ BLIR ARG.-.....,ÖÄ.'.-

Celine, Kevin och Lousie har kommit hem ifrån skolan nu, ikväll så sk ajag hämta saker hos pappa..
Får se hur det går, men det går säkert bra, hoppas att han är lugn nu.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Madde

Tradera är inge svårt samt att om du vill skaffa en internetbank så måste du gå in på banken och fixa det

2010-02-01 @ 19:20:36
URL: http://ekorrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0