Nu har jag..

Nu har jag mamma och Kevin (lillebror) suttit i köket och spelat Skip-boo det är ändå kul om man har lite att göra,
nu ska jag gå ut med sopor och kanske släppa ut gullpropparna för dem behöver nog ut nu.
Sov ju hos Älskling igår till idag det är ju därför som jag inte la upp nå mer i bloggen igår. :P

Tyvärr så får ni ingen bild från idag på mig för ser helt psyk ut då jag är sjuk..
Iallafall nu ska jag gå i duschen har inte orkat förrens nu, och det är så skönt att duscha det som är jobbigt det är att kliva ur duschen för det är så kallt. :P tihi

AJA PUSSPUSS LOVEME!

Kommentarer
Postat av: Nån

För och vara sjuk så är du ju pigg på att bråka på bloggar och skriva på din egen när du inte ens har vart där på flera dagar.............



Men det är väl så när man är 18 och bestämmer själv som du sa i tinigen

2010-02-11 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0