Nu börjar det snart...

Nu börjar det snart vara dags att gå och lägga sig, har varit ute med sötsakerna.
Funderar nu på vilken dag jag ska färga håret, det kommer typ bli svart för på förpackningen så står det "2/0 total black" men vet inte bilden visar inte svart vi får väl se, ifall det nu är så att det blir svart så måste jag ha smink varje dag annars kommer jag att bli så hiimla blek i ansiktet.

Iallafall skulle lägga in lite bilder på vad jag köpt idag. :D


Glansiga tights guldfärgade, lindex:


Paljett tights, Lindex:

( det vart visst några tår på bilden, undra vems det kan vara? :P )

Mörkblåajeans MQ:

( dem är dock en eller två storlekar förstora,
men lite pösiga gör väll inget att ha på sig någon gång)

Ögonbrynstrimmer, hårfärg (brun/svart) , en foundation från HM:


Glömde lägga in trosorna som jag köpte igår, dem var så söta:


Nu ska jag se på "can't buy me love" och sova. Imorgon ska jag ju upp på morgonen till risketta på noliakonferens.
Man måste ju om man ska kunna ta körkortet någon gång.

jaja god natt pusspuss LOVE ME!



Kommentarer
Postat av: Piinky

ja verkligen



Kram

2010-02-09 @ 23:06:15
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj

2010-02-10 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0