Nu är jag inte...

Som jag sa igår det skulle bli dålig uppdatering idag, först var jag ju på skolan och lagade en typ kycklingsoppa. :P det var väll ganska så gott iallafall.
Sen efter det så gick jag in till stan för att träffa Dessire och sen for vi till acusticum och skulle kolla när vinterfesttival föreställningarna gick. Då såg vi att nästa som gick idag var ikväll klockan sju, så då sket vi i det och köpte lite fika istället.
sen for vi förbi dollar store där jag köpte chips och en dricka. :P
Sen for jag hem typ som hastigast och pckade lite grejer och sen skjutsade mamma mig till mig kusin markus för att kolla på en bil, jag ska köpa bilen av han för **00 kronor. :P
sen for jag till Mari också fick hon sin present och vi fikade och pratade lite grand, myysigt. :D
sen nu är jag hos Oscar och ska vara här hela helgen sen på söndag så far vi till mamma och måndag far vi till arvidjsaur. :)

nu ska vi till Crille och Jossan

PUSSPUSS LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: sarah

stå på dig själv gumman!(L)'' hur mår du egentligen????????

2010-02-20 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0