nu är jag..

Som sagt igår så blev det ingen mer uppdatering, först så städade vi lite i Älsks rum sen fixade han med tv:n, så här är det hans bror har flyttat till egen lägenhet så älsk har fått hans gamla rum och då har han nu börjat flytta över saker. :)
Så nu har han nytt rum och förhoppningsvis så ska han kunna hålla det hära rummet mer städat... :P haha
Sen efter han fixat och hållt på så for vi till Crille och var med han och Jossan, ioförsig så gjorde vi inte så mycket vi satt mest, men jag och Jossan tittade på bilder i min mobil, jä***gt gamla bilder kan jag då lugnt säga. :P

Nu är vi i biblioteket på skolan, jag funderar på att gå ner till mediahuset och fråga om jag kan få börja min lektion tidigare och sen sluta tidigare för jag måste åka med tio över tre bussen för först ska jag till ***** och hämta min dator sen ska jag hem och kolla hur det är med kissen. :)
Älsk ska följa med hem till mig också, han ska sova hos mig inatt.
nu ska jag gå mig vilse på skolan.

PUSSPUSS LOVE ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0