nu är jag..

Nu är jag hemma har vart det ett bra tag, men internet har inte varit igång. :P
Oliver (lillebror) han ligger och sover på soffan och pratar i sömnen för att jag och Patrik pratade om hur länge en kisse har bäbisar i magen. och det är ca 9 veckor så min gullplutt får sin/sina bäbisar i veckan eller nästa vecka. :)
wiiiie... det är en glaaad jag just nu!

Ska sova hos Älskling inatt och imorgon ska han sova här, och jag ska försöka vara hemma så mycket som möjligt så att jag är med då gull får sina bäbisar. :)

Här är en bild på hon, hon är fet:
titta magen...


Titta magen...


det var bara någon bild, ork inte ladda upp någon mer nu, ska försöka få någon bra bild på henne så man riktigt ser, men sen har hon ju så tjock päls och lurvig päls så man ser ju inte riktigt då heller.

jaja nu ska jag gå och äta middag.

PUSSPUSS LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: Piinky

brukar ta 50:- men de finns en jätte duktig tjej som gör gratis



Kram

2010-02-15 @ 17:54:04
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0