köpte inte..

Köpte inte bara två linnen idag köpte även en foundation en ny sort och en mascara och två parfymer. :)
Tyvärr inga bilder eftersom att kameran har slut batteri så kan inte lägga in något nu får lov att göra det imorgon istället. :P

Nu ska jag gå och sova, vet inte vilken film jag ska se, men inte "män som hatar kvinnor" iallafall för den kan jag inte se då jag somnar. :P
tihi lite fjollig men sant.

Nu har jag då iallafall en liten kissemiss under mitt täcke hon är så söt, för hennes nos är allt som är utandör täcket. haha

Ska gå och söka reda på en film sen ska jag sova. :)

PUSSPUSS

här är sötlurv kissen. :

Kommentarer
Postat av: Piinky

okejokej !



kram=)

2010-02-08 @ 23:58:17
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0