idag på stan..

har duschat nyss, nu pratar jag med älskling.
Ska kanske dit ikväll och sova där. :)

Efter skolan så har jag vart i stan och handlat ingenting....... Nästan.

Köpte ett par skor sen nu resten av veckan så ska jag lämna mitt kreditkort hemma.. Och kanske nästa vecka vem vet..
Ska iallafall inte spendera någe mer pengar vad jag vet, nog för att jag älskar det men man måste ju lära sig att hantera det..

Så här ser skorna ut:


Det suger att älska skor fast samtidigt är det bra, det är dåligt för ekonomin och för buschen..
Sen är det bar för man kan variera mycket. :)
Jag använder minst två olika skor per dag, om jag nu inte är borta hos någon då har jag oftast bara ett par skor med mig. :D

PUSSPUSS LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Bra tanke att lämna alla pengar hemma så du inte frestas att handla nåt.

Pengarna tar slut till sist

kram

2010-02-11 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0