hejhej..

hej alla sötnosar har haft dålig uppdatering idag för har inte hämtat min dator hos älsk, för efter skolan så var vi tvungen att hämta Celine (minsta lillayster) på "fritte" för mamma och Patrik skulle på kurs så då fick vi vara valp/barn vakt idag.
Så då när vi kom hem så blev det att laga mat nästan på en gång. Vi lagade oxpytt med lite egna tillsatser. :)

om ni köper en färdig påse med oxpytt på tex ica/coop så steker ni upp den tills den börjar bli varm.
Sen blandar ni i en 3dl förpackning med visp/mat grädde också hackar ni upp lite ost eller färdigriven ost blandar i osten när grädden börjat bubbla, Sen låter ni stå det och puttra lite grand, ni kan krydda som ni själv tycker är bäst jag stoppade bara i lite citronpeppar. :D

sen efter att vi lagat mat så gav vi hundarna mat, och släppte ut dem för att göra sina behov.
uner kvällen så har vi annars sett på Tv (Älsk har sett på tv) och spelat kort, jag och älsk spelade Ne**r och president, sen spelade vi skip-boo med Kevin(lillebror) och mamma.
Jag vann. :D jag vann också i kortspel mot älsk. Bara för att jag är bäst, sen under tiden som vi spelade så fick både Kevin och jag typ skrattanfalll, jag skrattade bokstavligen tils jag grät. :P haha

Nu ska jag och Älsk gå och duscha/bada, sen får vi se vad som händer och om jag skriver något mer sen, men kan ju säga som så att bättre uppdatering imorgon, det vet ni väll?
För ni vill väl inte missa vad jag gör? ne trodde väll inte det.

PUSSPUSS LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: momo

Vad du är duktig kimberly

2010-02-16 @ 22:09:54
Postat av: Anonym

Vad du är duktig kimberly

Bra gjort

2010-02-16 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0