har varit till..

Har städat rummet lite... Det ser inte mycket bättre ut nu. :P HAHA

Jag och Dennis har vart på Ok och köpt cigg, jag får typ aldrig visa leg. :P fick visa på öb på min födelsedag annars har jag it fått visa nå mer inte ens på statoil då jag var där. :P
Sen gjorde Dennis the också drack vi the med mackor och ost. :D
Gott var det, men det är något fel på mig, :( vet inte vad det är men har fått ont i magen efter varje gång jag ätit i veckan.. :/ vet inte vad det är sen ska jag snart till ungdomsmottagningen för min P-stav är typ knäpp..
Så måste dit och kolla den.. Måste kanske ta ut den men då vet jag inte vad jag ska ha istället vill f*n inte ha p-piller igen för glömde ta dem också glömmer man dem hemma då man ska sova borta..

jaja nu ska jag snart gå och sova, måste hitta en film att se på också kanske ska se på "the proposal"..

PUSSPUSS GODNATT



Saknar Smilla.... :'(:'(  men fick inte ta henne för pappa, även om jag hade tagit henne så hade hon inte bott här, för Patrik tål inte katter men han har vant sig vid den som vi har, men han tål inte om vi skulle ha en till...
SMILLA!!!<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0