har farit hem..

Har just kommit hem, for hem från skolan för är typ sjuk och då går det inte att lyssna, oscar ska få ta hem från dem två sista lektionerna åt mig..
Dem två sista är arbetsmiljö och säkerhet och projektoch förtegande.
och dem två lektionerna brukar jag tycka om att vara på för det är en av dem bästa lärarna på den lektionen.
Men jag hostar typ en massa och då jag hostar så gör det ont.. och sen är jag typ trött vet inte om det är feber men oscar kände och sa att jag var varm jag ska ta feber nu när jag är hemma, sen så är jag snuvig också..
Det suger dock att vara sjuk.

jaja ska gå och se tv och vila nu.

PUSSPUSS LOVE ME!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Krya på dig gumman

2010-02-11 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0