förlåt för att,,,

förlåt för att jag haft så dålig uppdatering men hade inget internet igår, plus lite bakis.
har jag sagt att mamma har ju v art och hämtat valpen som hon ksuklle, men då hon kom hem så kom hon inte hem med en valp utan hon och Patrik kom hem med två. :)
Storm och Diego heter dem.
Så här söta är dem:

Det här är Diego som busar med Patrik :D


Här är båda två då dem äter ben:

Visst är dem söta.

Igår var jag och Oscar iallafall hundvakt hemma hos Oscar åt Wilma deras hund, Och Jenna kom dit också och var med oss.
Också pratade jag med *** i telefonen det gick ju inte så himla bra, av någon an ledning så får jag samtal av han nästan varje dag nu...

Jaja nu ska jag gosa med lillen (Diego).

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: josse

så otroligt fina valpar!

2010-02-07 @ 17:00:02
URL: http://josefinperssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oro dig inte, om du inte vill prata med din FAR så¨ska du inte behöva det heller.......

2010-02-07 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0