är jag hemma..

Jag är hemma, och har gått och tänkt på lillestrumpisen min hela dagen, det börjar närma sig att bäbisarna kommer snart. :D
hoppas hon får dem typ ikväll, men säkert inte.
Nu ska vi äta middag sen ska mamma, patrik, oliver, kevin och louise till karaten.
jag och älskling ska gosa med strumpis och se på film, mamma sa till mig hur hon gör då hon ska föda så då är jag då lite förbered.
Mamma sa att hon typ blir stel i ryggen, så då ska jag titta på hon mycket.

Nästa måndag kväll så far jag och älsk på APU i arvidsjaur och då är vi där tills på fredag sen kommer vi hem, sen ska vi tillbaka dit efter lovet, vi kommer ha samanlagt APU medräknat loven i 9 veckor :)
då kommer vi bo i arvidsjaur, också kommer vi hem bara via helger och måndagar. :)

Nu ska vi iallafall äta och sen se film som sagt.

PUSSPUSS LOVE ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0