är hos..

Är hos Älskling och vi kom hem för ett bra tag sen, men han har haft datorn. :)
Vi åt iallafal middag på thai garden och gott var det (fyra små rätter sen friterad banan med glass)
mmmm..
Ja sen gick vi ju på bio och såg på "valentines day" en var jätte bra, vill redan se den igen.
Både rolig och romantisk, en filmen passar nog alla.
Ja iallafall så efter bion så var vi med min bror ett tag, och han var med en tjej som var ganska shysst, men då var det en massa "fjortisar" där också, då gick två av dem iväg och stal det dem trodde var starköl på Coop (korkat) sa det också.. Iallafall så vem vet inte att 3.5or är inte starköl??
Ja juste dem stal typ en cider också.. (LOOL) sen kom tjejerna tillbaka och då hade dem två druckit upp det hära på två personer och var SÅÅ fulla också hade dem ju Pis**t i ett P-garage också.. :S (MOGET?)
då dem sen kom in på "fjortissunes" (väntade på mamma och var som sagt med bror bara därför jag var där..)
så sa dem att : åhh vi har druckit.

Då kommer jag till frågan.. HUR MÅNGA HÄR SKULLE BLI FULL OM DEM DELADE PÅ TVÅ PERSONER 2 ST 3.5OR OCH EN 2.25a???????

herregud..

Till annat intressant det här blir sista inlägget ikväll, nu ska jag och Oscar se lite tv sen upp och mysa till film och sova. :)

PUSSPUSS LOVE ME!




Kommentarer
Postat av: carolina

haha, jaadu! Vilka var dom där tjejerna?

Pinsamma flickor ;p

2010-02-14 @ 14:49:29
URL: http://carolinahartman.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0