alltså så trög?!

huur trög får man vara en viss T*** Fo****** sitter och skriver på sin blogg om mig och två av mina kompisar, och så skriver jag en kommentar om det hon skrivit, sen säger hon att vi ska låta henne vara??
ÖHH det var hon som började skriva en massa skit, va f** låter det då som att det är vi som håller på med henne, om hon sitter och skriver provocerande saker så kanske hon inte ska sitta och skriva att det är vi som håller på bara så ni vet det, att det hon skriver är lögn...

Kommentarer
Postat av: Pappa

hmmmmm, ska du börja bråka med folk över internet igen???

2010-02-11 @ 22:58:58
Postat av: mmmmmmmm

härlig kommentar ifrån din pappa '' hmm, ska du börja bråka med folk över internet igen? '' och vadå igen måste jag ju då få fråga, för aldrig i helaste helvete har du vågat bråka irl, och ringa kan du också göra, men aldrig när du är ensam, pinsamt! ;-) .. och som din kompis jossan säger själv så ska ju ingen annan än hon tina och crille bry sig om de här bråket, sluta du också att bry dig då! sätt på en låt och sjung med, din stämma blir bra som bas! ;) PUSSSSSSS! och nej det är inte tina som skrivit det här, eftersom jag vet att det är henne ni går på först när ni får anonyma kommentarer! =)

2010-02-14 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0