alldeles strax...

alldeles strax så ska vi dra oss mot älskling jag och mamma, inna jag far till han så måste jag dock på ica och ta ut pengar till bussen imorgon. Imorgon så ska jag in på "stadsgrejjset", har två ärenden där.. Menmen mer om det senare. :P

ikväll får vi se hur det blir med uppdateringen men ska nog ta med mig datorn till älsk iallafall. Vi ska nog vara med Crille och Jossan tror jag och se någon film eller kanske hitta på något annat roligt, vem vet!? :p typ göra snöänglar. tihi

nej nu ska vi inte vara "mogna" jaja

PUSSPUSS LOVE ME!


Kommentarer
Postat av: josse

tack :P Jag bor i Munksund för tillfället ^^,

2010-02-16 @ 11:05:17
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0