skriver bara...

Skriver bara ett inlägg lite snabbt nu för jag och Oscar ska se på en film på trean, vi ska se på you,me, and dupree.
jag hade tänkt se den för någon dag sen men det blev inte, vilken tur att den går på tv nu då den börjar klockan åtta för alla er som vill se den. :)
Jag har ätit Ost och Bacon korv med mos och mjölkstuvade morötter idag, igentligen så är jag inte särskilt förtjust i stuvat, men morötter går bra så länge det är blandat tillsammans med något annt.
Har inte tagit någon bild på mig idag, men ni kan ju tänka er hur söt jag är. xD
Jag är typ inte sminkad och mjukiskläder, jag ser ut som en blandning mellan en joggare på vintern och någon som ska på begravning.
Jag vill ändå ha en sån dära mjukisdress som kissie har för den som skön ut, finns den i någon annan färg??

aja nu ska jag gå och se på filmen och gosa med Oscar och katten.

Pusspuss



Fick ändå snygg bild på Neo då han hoppade efter en godis som jag kastade i luften. HAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0