ska ut...

Ska ut och röka nu ska nog gå ut med hundarna om ett tag, Oscar är så jätte duktig och diskar, det känns som att vi har diskat hela dagen.
Förts i morse sen efter middagen sen efter efterrätten och sen nu har oscar diskat. :P
Det är sjukt hur mycket man måste diska.
Jag vill då inte bo hemma för då är man fler personer och då blire mer och diska. LÄNGTAR TILLS JAG FLYTTAR TILL EGET!
fast med oscar då såklart. :)<3<3<3
Vi har också lagat sängen, fast mest Oscar.
Han hoppade i sängen en gång för några veckor sen varför vet jag inte men säkert ett sånt dära anfall som man får då man börjar bli äldre att man längtar tillbaks till då man var liten, iallafall då han hoppade så lossnade tre brädor under sängen, sen spikade vi fast dem, men då när jag låg och sov så vände jag bara på mig, och då lossnade det fyra brädor. Nu låter det som att jag är jätte tjock, men det är jag faktist inte!!!
Brädorna satt jätte löst, men nu iallafall så har osar hett fast dem med en ''skruvsättfastare'' (skruvdragare)!!
Jag kallar det för skruvsättfastare fr man skruvar ju fast och drar ju inte lös skruvarna! :p

haha men ska ut och röka nu
Pusspuss

pojken plus marge simpson blir    = Oscar!!

Hemmafru och söt pojke. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0