sitter i...

Sitter i biblioteket på skolan och väntar på Niklas som ska skjutsa hem mig och Oscar. :) han är så göllat, fast han ska ändå åt det hållet som jag bor dock men endå.

det ringde på min telefon när vi satt ute vid glasentren också la dem som ringde på, sen så skickade jag ett sms att dem skulle ringa upp och då märkte jag att det var några som jobbade med filmen "jag saknar dig" som ringde och dem ville ha med mig, imorgon 17.30 och typ den 5 oktober tror jag att det var. :)
Roligt roligt.

Igår så var jag och såg på flickan som lekte med elden, den var grymt bra vill inte förklara något för då förstör jag bara filmen för alla som ska se den. :)
Kan bara säga så att den slutade som att andra och tredje delen ska vara en film men dem tänkte att det blir för långt så dem avslutar där dem avslutade tvåan. jag tror att det är därför som tredje delen kommer typ snart på bio den skulle komma den 27 tror jag att det var. Jag måste måste måste bara se den tredje delen.
Och på det sätt som andra delen slutar så tror jag att dem flesta kommer att se den tredje delen. :)

jag har iallafall haft fotografisk bild och engelska och matte idag. :) blir lite irriterad på läraren i fotobild för hon blir så på mig då jag inte förstår. men jag går ju kursen för att lära mig inte för att jag redan kan det, jag går för att jag tycker om att fota och för att lära mig att bli bättre på det. :)

Menmen nu ska jag titta vidare på datorn.

Pusspuss

p.s. sorry att jag inte skrev igår!<3






                                             |
                                             |
                                             v


den har jag gjort om i photoshop. På fotobild lektionen. :)

tyck till om den!!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0