Nu ska...

Nu är det lite sent, men nu ska jag och pappa gå och sova iallafall. jag har släppt ut Neo för att pinka, har sovmorgon imorgon så skriver nog ett inlägg innan skolan, imorse var det väldigt tjorvigt så hann inte skriva då.
Sorry.
Jag och pappa har städat hela köket typ och gått igenom alla skåpar, rensat och flyttat om lite grand.
Vi ska städa vidare imorgon tror jag, jag ska skura och han ska... Jag vet inte men plocka och sånt. :)
Och på våran svarta tavla har jag skrivit:
Städa efter dig,
Smutsen gör det inte själv! :D
Det är iallafall fint nu, och då Josse och Carro kommer så ska vi visa dem vars allt ska vara också ska dem få komma ihåg det för nu ska vi hålla det fiiint! :)

Menmen ska gå nu och sova film, ska sova lääänge. :) mmmm så skönt

Godnatt Pusspuss



Jaag, ville bara lägga in en bild tyvärr så blir det en gammal bild, men skit samma. det får duga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0