Nu känner....

Nu känner jag att jag har varit dålig på att lägga inlägg och att lägga in bilder, men har vart och fotat idag just nu så sitter jag och väntar på att bilderna ska föras in klart i datorn sen ska jag lägga ut lite som jag tog idag då jag var ute med lejd hunden Neo. :)

jag har sovmorgon imorgon också men hann inte skriva imorse för försov mig Oscar ringde och frågade vad jag gör, jag ba: VAD ÄR KLOCKAN????
då sa han att den var halv tio och vi börjar tio, men fort som fan upp ur sängen klä på sig säga att jag var på väg och köra till han.
Sen efter skolan for jag och köpte cigg skjutsade hem Oscar och for hem ett tag,
sen skulle jag till Oscar igen och då När jag skulle he igång moppen så ville den inte starta, så jag tänkte men jag försöker med den trasiga kicken så som mamma har sagt att jag ska göra, så jag la dit en skruv och kickade EN gång... då gick kicken av vid fästningen så jag prövade att starta som vanligt igen och då funkade det.
Och det går fan inte att köpa sånna kickar som jag har på moppen längre men skit samma nu blir det vinter och sen tar jag körkortet så lär inte köra så mycket mer moped. :D wiiie

tillbaka till bilderna då här kommer några plus att jag har copyright på dem så coopa inte!!!


Neo och smilla ville ut samtidigt och Neo ser psyko ut i ögonen!

Jag vet inte varför men gillar som svampar på bild, dem som finna på något sätt när man ser dem på närmare håll så här kommer några svampbilder, på olika svampar! :D enjoy.


gillade hur gräset la sig mot och framanför svampen


ljuset blev fiint mor svamparna


Gillade verkligen den hära bilden , vet inte varför men gjorde det iallafall.


flugsvampar ska man INTE äta.


en liten blåklocka med Neo i bakgrunden han försökte förstöra alla bilder men den hära blev fin, på en bild så kom han med arslet och knuffade i kameran, han är crazzy!


Gillar såna hära strån på kort. :) dem blir som vackra på något sätt.


Går just nu en fotokurs i skolan som jag har skrvit förr, och då vet jag att det ska gärna finnas något i kanten som börjar bilden: dem bruna bladen.
Sen ska det finnas något som förstärker bilden: stråna.
Och en bakgrund: svampen som är suddig där bak. :)


Ursäkta att jag målat över ansiktet hatar själv då folk gör det, men jag hade nyduschat och har inge smink eller nå och bara typ sovtröja på mig, så målade över för att fått typ största finnen på kinden och utslag på hakan. :(

Men den bilden får avsluta kvällen, nu ska jag gå och röka sen ska jag gå till katten som har väntat på mig i typ två-tre timmar i min säng nu så ...
God natt, sov sött, dröm om alla småkryp som du mött (lejonkungen3)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0