nu är jag...

Nu är jag vid datorn, klev upp kring typ elva för har varit hemma från skolan idag är fortfarande förkyld och kan inte vara i köket på skolan då. :(
Jag och pappa har fixat lite där nere också.
Oscar och Catta ska komma hit sen. :)
Catta ska hämta upp Oscar då hon kommer för Oscars mamma var inte såpeppad på att köra bil :p
Just nu sitter jag och drygar med josefin och har tråkigt. :)
Jag hoppas att ni alla har läst mitt inlägg om materialism, kommentera gärna om ni har samma eller motsat åsikt. :)

menmen nu ska jag gå ut och se om mopeden går igång för då ska jag nog skjutsa josefin till ica så vi kan köpa choklad, alla som vet när man behöver chocklad förstår nog. Tihi :P
Vi blir bara mera opstinata tonåringar utan chosklad och då blir våran fader bara sur för att vi är sur. :)

menmen ska gå nu
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0