Kom hem...

Kom hem för ett tag sen, Hos mamma där jag har varit barnvakt idag så lagade jag ocg Oscar middag, och till middag så blev det fläskfile med potatisknyten i aluminiumfolie, i det var det också feta ost, jag stekte också svamp och hackade lite grönsaker.
Vi spelade efter det lite buzzjunior det är ändå kul HAHA. :)
jag följde mamma och patrik då dem handlade lite snabbt när dem skulle skjutsa hem mig och Oscar.
Sen då jag kom hem så gick jag ut och rökte och har pratat i telefonen lite grand.
Imogon ska jag Också vara barnvakt.

Det varkar vara något jä*la fel med pappas dator jag blir så himla irriterad så det går f*n inte att beskriva men kan iaf inte lägga in en bild!!!!

Nu ska jag:

* Gå och se Tv
* Välja en film för kvällen/natten
* borsta tänderna
* Kamma hårförlängningen
* Gå och sova med Smilla!

Så God natt Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0