jag såg nyss..

Jag såg nyss på halva hollywood fruar programmet jag tyckte det var ganska intressant, men Anna anka verkade vara lite för dominant för mig, men säkert trevlig mot dem som känner henne.
Har inget emot hon så, men inte skulle jag säga i tv eller tidning att kvinnan hör hemma i köket!
VAD TYCKER NI HÖR VI KVINNOR HEMMA I KÖKET??




Nu iallafall så ska jag gå och lägga mig för måste ta mig upp imorgon, jag och Oscar försovde oss typ imorse.
Men vi fick åka med Catta in till stan för hon skulle ändå hem.
Idag efter skolan så åkte jag ju hem med Niklas men då satt vi och ljedade oss i bilen först ett tag, vi satt utanför sunes för jag skulle säga hej till min käre bror, och då hade vi så tråkigt så vi hedde igånr en film i bilen HAHA. så fult  det måste ha varit att vi satt i en bil utanför sunes och såg på film på en laptop. :)

men iallafall nu ska jag och katten gå och sova. :)
Pusspuss och god natt.

tyck till om vad Anna anka hade sagt, HÖR KVINNORNA HEMMA I KÖKET? SKA INTE VI ARBETA OCKSÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0